Címkék, hőzsugorcsövek és kábeljelölők
Címkék, hőzsugorcsövek és kábeljelölők
Express Labels mobilalkalmazást
Software Development Kit (SDK)
Kábel- és vezetékazonosítási megoldások
Nyomtassa ki saját azonosítási megoldásait
RFID-címkék / Intelligens címkézés
Az automatizált címkézés és a címkenyomtatás integrálása
Ipari szakértelem az Ön támogatásár
Iratkozzon fel elektronikus hírlevelünkre
Esettanulmány
A berendezések bérbeadásával foglalkozó cégek kétfrekvenciás RFID-címkék használatával jelentősen növelhetik hatékonyságukat.
Egy berendezések bérbadásával foglalkozó sikeres cégnél egyre nagyobb problémát jelentett a gyorsan bővülő ügyfélbázis és eszközleltár kezelése. Előfordult, hogy eltűntek eszközök a leltárból csak azért, mert nem voltak megfelelően befoglalva. A cég erre szigorúbb folyamatokkal és papíralapú nyilvántartás bevezetésével reagált, de az eszközre vetített nyereségesség kielégítő szintjének elérése továbbra is problémát jelentett számukra.
A Brady Corporation a cég berendezésein használt vonalkódok megbízható kétfrekvenciás RFID-címkékre való lecserélését, és helyszíni RFID és NFC nyomtató- és programozórendszer telepítését, továbbá beolvasókat, berendezések átvizsgálására szolgáló szoftvereket, és a cég meglevő ERP-rendszerébe való integrációt javasolt.
Amikor egy ügyfél megrendel egy berendezést, annak raktárban való elérhetősége a telepített UHF RFID-olvasókkal valós időben ellenőrizhető. A raktárban dolgozók a hordozható beolvasóikat használhatják a berendezések kézi erővel vagy targoncával való bevételezésekor. Az egységek a kocsira helyezés előtt telepített RFID-olvasók előtt haladnak el, a kocsik rakományai pedig a hordozható RFID-olvasókkal néhány perc alatt bevételezhetők. Így jelentősen csökkennek a berendezések kiszállításával kapcsolatos hibák, és idő is megtakarítható.
A kétfrekvenciás RFID-címkék nem csak professzionális beolvasókkal, de modern okostelefonokkal is beolvashatók. Így az ügyfelek egyszerűen és pontosan jelezhetik, ha egyes kibérelt berendezésekre már nincs szükségük. A high-tech szolgáltatás használatához az ügyfeleknek csak annyit kell tenniük, hogy telepítik az alkalmazást az okostelefonjukra, és ezt például akár egy QR-kód beolvasásával is megtehetik. A generált adatok összekapcsolhatók a számlázási folyamattal, és megoszthatók a berendezéseket nyilvántartó szolgáltatásokkal is, így biztosan mindig a megfelelő tétel kerül vissza a raktárba.
Az alkalmazottak a kézi RFID-olvasóikkal néhány másodperc alatt bevételezhetik a berendezéseket azok raktárba való visszavitelekor. De a visszahozott berendezéseket stratégiai pontokon elhelyezett, telepített RFID-olvasók is azonosíthatják, és az adatokat megoszthatják a folyamat következő lépéseivel.
Emellett, mivel az RFID-megoldással valós időben megtalálható minden tétel helye, a raktári leltározások sem jelentenek többé kihívást. A leltár ellenőrzése csak néhány kattintást vagy néhány percet vesz igénybe.
A megoldás fenntarthatóságának biztosításához a Brady RFID-címkenyomtatókat is szállított. Ezekkel az ügyfél gyorsan készíthet további RFID-címkéket, így maximális rugalmassággal folytathatja a kínálat bővítését.
A bérbeadással foglalkozó cégnek többé nem kell manuálisan visszakövetnie a raktárból hiányzó tételeket. Az RFID-technológián alapuló automatizált be- és kivételezési folyamatoknak köszönhetően a teljes aktív leltárkészlet automatikusan elérhető bérlésre, így biztosítva cég hatékony növekedését.