SkipNavLinkText
menu

Brady Támogatási Központ

Technikai támogatás


TechSupportExample

A Brady teljes technikai támogatást nyújt akár telefonon vagy helyszínen, amennyiben kihívása adódik a címkék nyomtatásával.

A rendelkezésre álló műszaki szolgáltatások között szerepel a hibaelhárítás, a nyomtatójavítás, a helyszíni nyomtatótelepítés és a felhasználói képzés..

Callus           +36 1 7789513

Teljes támogatás az anyanyelvén

legal02 Ausztria: 004319287552
belwet Belgium: 02 404 06 76
legal03 Franciaország: 01 76 75 32 57
germany Németország: + 49 (0)61 038 343 999
ierland Írország: 01 447 5269
luxemburg Luxemburg: +32 2 404 06 76
nelwet Hollandia: 020 7091207
language sign Egyesült Királyság: 0208 865 0438

Alkalmi támogatás anyanyelvén.
Állandó választható nyelvek segítségnyújtásra angol / francia nyelven:

tsjech Csehország: 2 39 01 69 85
denmark Dánia: 36 92 76 62
hungary Magyarország: +36 1 7789513
legal05 Olaszország: 02 36009972
polen Lengyelország: 22 295 37 00
slowakije Szlovákia: 02 3278 6671
legal07 Spanyolország: 91 114 7460
sweden Svédország: 08 566 425 38
turkey Törökország: 0850 390 1825

 

Támogatás angol / francia nyelven

estonia Észtország: 622 5702
finland Finnország: 9 231 955 59
norway Norvégia: 21 03 40 39
portugal Portugália: 308803162
romania Románia: 021 5291389
euflag Minden más ország: +44 333 333 1111

Nyomtató beállítása


Bár a címke nyomtatása bármilyen Brady címkenyomtatóval egyszerű, a nyomtató összes funkciójának felfedezése és megtapasztalása eltarthat egy ideig. A Brady 3 szolgáltatást kínál az induláshoz:

  • Alapvető konfiguráció:

    A Brady címkenyomtató és a szoftver telepítése képernyőmegosztással.
    Segítünk az első címké elkészítésében.

  • Konfiguráció az ügyfél telephelyén:

    A Brady címkenyomtató és a szoftver telepítése a Brady szakember által a helyszínen.
    Segítünk az első címke elkészítésében.

  • Rendszerintegráció:

    A Brady címkenyomtató műszaki integrációja automatizált környezetben.

Brady services
KÉRJEN TELEPÍTÉST

Callus

+36 1 7789513

A nyomtató regisztrációja


Collageprinters

Regisztrálja a címkenyomtatót a termékfrissítések és a gyorsabb segítség érdekében.

Regisztrálja a nyomtatót most

Karbantartási szolgáltatásaink


 

Az 1 vagy 2 éves nyomtatógarancia mellett a Brady gyors választ kínál minden Brady címkenyomtató-problémára Európában. Három szerviz szerződés típus érhető el a Brady címkenyomtatók széles skálájához: (Az Ön igényeire szabott egyedi szerződéseket is kínálunk)

 

Assist Base
Assist Field
Assist Custom: Egyedi szervizszerződés igényét jelezze a Brady munkatársának.
BradyAssistBase BradyAssistField
Elsőbbségi hozzáférés a Brady műszaki szolgálatokhoz Green arrow Green arrow
Szakember a helyszínen Green arrow
A hívás díját tartalmazza (zöld régiókban) Green arrow
Az összes alkatrész tartozék Green arrow Green arrow
A nyomtatófejet is tartalmazza, ha Brady anyagot használunk Green arrow Green arrow
Az összes munkaidőt tartalmazza Green arrow Green arrow
A szállítási költségeket fedezi Green arrow(oda és vissza) Green arrow
Megoldás 2 munkanapon belül Green arrow Green arrow
Kölcsön nyomtató kérésre Green arrow Green arrow
Ingyenes megelőző éves karbantartás Green arrow Green arrow
Europe
yellow

BASE & FIELD elérhető programok
Hívja fel a hitel / kölcsön eszközöket = a csomagban van

green

FIELD programok állnak rendelkezésre, korlátozásokkal
Töltse fel a hitel / kölcsön gépeket = árajánlat függvényében

orange 

Csak BASE programok érhetők el

Kérjen ajánlatot

Callus

+36 1 7789513

Nyomtató javítása


RepairPortablePrinter

Amennyiben nincs nyomtatószerviz-szerződése, ellenőrizheti, hogy a termékre továbbra is vonatkozik-e garancia. Választhatja a Brady-nyomtató átalánydíjas javítását a Brady-javítóközpontjában vagy az Ön helyszinén.

Kérjen ajánlatot
Callus

+36 1 7789513

Képzés és tanúsítás


Brady gyakorlati képzést kínál az Ön helyszínén, hogy segítsünk gyorsan kinyomtatni az elvárásainak legmegfelelőbb címkéit. Az oktatáson résztvevők számára Okleveles igazolást tudunk felkínálni.

Lépjen kapcsolatba velünk

Callus

+36 1 7789513

Garancia és árképzés


tech support

A Brady nyomtatók korlátozott, egyéves nyomtatógaranciát kapnak (hacsak másként nem jelezzük).

Garanciális feltételek

A nyomtatóbeállítás, a szervizszerződések, az átalánydíjas javítások és a képzés árai a technikai támogatás árlistáján találhatók.

Technikai támogatás árlistája