Címkék, hőzsugorcsövek és kábeljelölők
Címkék, hőzsugorcsövek és kábeljelölők
Express Labels mobilalkalmazást
Software Development Kit (SDK)
Kábel- és vezetékazonosítási megoldások
Nyomtassa ki saját azonosítási megoldásait
RFID-címkék / Intelligens címkézés
Az automatizált címkézés és a címkenyomtatás integrálása
Ipari szakértelem az Ön támogatásár
Iratkozzon fel elektronikus hírlevelünkre
A Brady teljes technikai támogatást nyújt akár telefonon vagy helyszínen, amennyiben kihívása adódik a címkék nyomtatásával.
A rendelkezésre álló műszaki szolgáltatások között szerepel a hibaelhárítás, a nyomtatójavítás, a helyszíni nyomtatótelepítés és a felhasználói képzés..
Teljes támogatás az anyanyelvén
Ausztria: 004319287552
Belgium: 02 404 06 76
Franciaország: 01 76 75 32 57
Németország: + 49 (0)61 038 343 999
Írország: 01 447 5269
Luxemburg: +32 2 404 06 76
Hollandia: 020 7091207
Egyesült Királyság: 0208 865 0438
Alkalmi támogatás anyanyelvén.
Állandó választható nyelvek segítségnyújtásra angol / francia nyelven:
Csehország: 2 39 01 69 85
Dánia: 36 92 76 62
Magyarország: +36 1 7789513
Olaszország: 02 36009972
Lengyelország: 22 295 37 00
Szlovákia: 02 3278 6671
Spanyolország: 91 114 7460
Svédország: 08 566 425 38
Törökország: 0850 390 1825
Támogatás angol / francia nyelven
Észtország: 622 5702
Finnország: 9 231 955 59
Norvégia: 21 03 40 39
Portugália: 308803162
Románia: 021 5291389
Minden más ország: +44 333 333 1111
Bár a címke nyomtatása bármilyen Brady címkenyomtatóval egyszerű, a nyomtató összes funkciójának felfedezése és megtapasztalása eltarthat egy ideig. A Brady 3 szolgáltatást kínál az induláshoz:
A Brady címkenyomtató és a szoftver telepítése képernyőmegosztással.
Segítünk az első címké elkészítésében.
A Brady címkenyomtató és a szoftver telepítése a Brady szakember által a helyszínen.
Segítünk az első címke elkészítésében.
A Brady címkenyomtató műszaki integrációja automatizált környezetben.
Regisztrálja a címkenyomtatót a termékfrissítések és a gyorsabb segítség érdekében.
Regisztrálja a nyomtatót mostAz 1 vagy 2 éves nyomtatógarancia mellett a Brady gyors választ kínál minden Brady címkenyomtató-problémára Európában. Három szerviz szerződés típus érhető el a Brady címkenyomtatók széles skálájához: (Az Ön igényeire szabott egyedi szerződéseket is kínálunk)
![]() |
![]() |
|
Elsőbbségi hozzáférés a Brady műszaki szolgálatokhoz | ![]() |
![]() |
Szakember a helyszínen | ![]() |
|
A hívás díját tartalmazza (zöld régiókban) | ![]() |
|
Az összes alkatrész tartozék | ![]() |
![]() |
A nyomtatófejet is tartalmazza, ha Brady anyagot használunk | ![]() |
![]() |
Az összes munkaidőt tartalmazza | ![]() |
![]() |
A szállítási költségeket fedezi | ![]() |
![]() |
Megoldás 2 munkanapon belül | ![]() |
![]() |
Kölcsön nyomtató kérésre | ![]() |
![]() |
Ingyenes megelőző éves karbantartás | ![]() |
![]() |
BASE & FIELD elérhető programok
Hívja fel a hitel / kölcsön eszközöket = a csomagban van
FIELD programok állnak rendelkezésre, korlátozásokkal
Töltse fel a hitel / kölcsön gépeket = árajánlat függvényében
Csak BASE programok érhetők el
Amennyiben nincs nyomtatószerviz-szerződése, ellenőrizheti, hogy a termékre továbbra is vonatkozik-e garancia. Választhatja a Brady-nyomtató átalánydíjas javítását a Brady-javítóközpontjában vagy az Ön helyszinén.
Brady gyakorlati képzést kínál az Ön helyszínén, hogy segítsünk gyorsan kinyomtatni az elvárásainak legmegfelelőbb címkéit. Az oktatáson résztvevők számára Okleveles igazolást tudunk felkínálni.
A Brady nyomtatók korlátozott, egyéves nyomtatógaranciát kapnak (hacsak másként nem jelezzük).
Garanciális feltételekA nyomtatóbeállítás, a szervizszerződések, az átalánydíjas javítások és a képzés árai a technikai támogatás árlistáján találhatók.
Technikai támogatás árlistája