Skip to Main Content
menu

Vérminták 12-szer gyorsabb követése
és visszakeresése RFID-címkékkel

Esettanulmány

RFID-címkék RFID-beolvasók

Egy vérmintákat gyűjtő végfelhasználókat kiszolgáló gyártó és forgalmazó vállalat RFID-címkéket használ a követési és visszakeresési folyamatok 12-szer gyorsabb elvégzésére.

Kihívás: A vérminták követhetőségének és visszakereshetőségének optimalizálása

Egy ujjbegyből való vérmintagyűjtésre szolgáló eszközöket gyártó és ilyen szolgáltatásokat nyújtó vállalat automatizálni szerette volna a követési és visszakeresési folyamatokat, hogy kezelni tudja a folyamatosan bővülő ügyfélköre által beküldött egyre növekvő számú vérmintát. A vérmintagyűjtő csövekbe helyezett mintákat a cég különböző vizsgálatok elvégzésére laboratóriumi partnereknek küldi ki a világ különböző részein. Az összes minta követhetőségének biztosításához az ügyfélnek egy a meglevő ERP-rendszerbe integrálható automatizált megoldásra volt szüksége.

Megoldás: RFID-címkék, nyomtató, szoftver és beolvasó

lab vials
RFID nordic id

A Brady Corporation B-7425 UHF RFID-címkéket, címketervező szoftvert, az RFID-címkék nyomtatásához és kódolásához használható nyomtatót és a szállítás helyességének ellenőrzésére szolgáló beolvasódobozt biztosított.

A B-7425 UHF RFID-címke polipropilénből készül, és jól tapad a vérmintacsövek felületéhez. 45x30 mm-es méretének köszönhetően tökéletesen illeszkedik a vérmintacsövekre. A címke 6 méteres kiolvasási távolsággal rendelkező UHF RFIDantennát tartalmaz. Minden vérmintacsőre egy címke kerül a végfelhasználótól való beérkezésekor.

Az általunk biztosított címketervező szoftverrel és RFID-nyomtatóvalaz ügyfél akár maga is kinyomtathatja és kódolhatja az RFID-címkéket. Az RFID-chipbe kerülő kódot az ügyfél ERP-rendszere állítja elő, egy a Brady szakemberei által készített szoftveres kapcsolat segítségével. Így az ügyfél úgy alakíthat ki teljes visszakereshetőséget, hogy bármilyen bizalmas adatot meg kellene osztania.

A vérmintacsöveknek a partnerlaboratóriumba való elküldése előtt a csomag egy speciális szállítódobozba kerül, ami rögzített AR 62 RFID-olvasókkal van felszerelve. A beolvasott adatok megjelennek a szállítási dobozon és eljutnak az ügyfél ERP-rendszerébe is, így ellenőrizhető, hogy mely vérmintacsövek szállítására kerül sor.

Eredmények: Integrált követhetőség és visszakereshetőség vérmintacsövekhez

Megoldásunk integrált követhetőségi és visszakereshetőségi rendszert biztosít vérmintacsövekhez, amivel az alkalmazottak könnyedén elérhetik a szállítási adatokat. Ezzel kiküszöbölhető az emberi hiba és csökken a munkaigény, így a követhetőségi és visszakereshetőségi rendszer az ügyfél visszajelzései szerint 12-szer gyorsabb, mint a kézi vonalkódolvasás. Nincs szükség közvetlen rálátásra, így a leltárellenőrzés is gyorsabban és rendszeresebben végezhető. Sokkal egyszerűbb és hatékonyabb lett a szállítások ellenőrzése és monitorozása, és néhány kattintással elérhetők a szállítások visszakereshetőségi adatai.