Címkék, hőzsugorcsövek és kábeljelölők
Címkék, hőzsugorcsövek és kábeljelölők
Express Labels mobilalkalmazást
Software Development Kit (SDK)
Kábel- és vezetékazonosítási megoldások
Nyomtassa ki saját azonosítási megoldásait
RFID-címkék / Intelligens címkézés
Az automatizált címkézés és a címkenyomtatás integrálása
Ipari szakértelem az Ön támogatásár
Iratkozzon fel elektronikus hírlevelünkre
Hirtelen műszaki probléma merült fel az egyik címkenyomtatójával?
Hívjon minket, hogy legyen megoldás. Azért vagyunk, hogy Önt támogassuk.
Megértjük, milyen fontosak lehetnek a címkenyomtatók. Nagyra értékeljük a címkenyomtatók létfontosságú szerepét a követés és nyomonkövethetőség, a minőségellenőrzés, a csalások megelőzése, a fokozott biztonság és a működési hatékonyság biztosításában. Ezért bármilyen műszaki problémára a lehető leggyorsabban biztosítjuk a megoldást.
Nem számít, milyen címkenyomtatót használ: hívjon minket.
Ha problémája van a címkenyomtatóval, csak hívja a Brady-t. Műszaki kiválósági központunk nagy tapasztalattal rendelkező mérnökei készenlétben állnak, hogy megoldják az Ön problémáját. Telefonon, e-mailben vagy személyesen az Ön telephelyén.
Keressen meg minket bármilyen műszaki kihívással a címkenyomtatóval kapcsolatban, és 24 órán belül ingyenesen megkapja az első reakciót az Ön nyelvén. Mert azért vagyunk, hogy egyszerűsítsük, és nem pedig bonyolítsuk a dolgokat.
Műszaki problémája van a címkenyomtatóval, de nem biztos benne, hogy erre vonatkozik a Brady szervizszerződése? Mindenképpen keresse meg szakértőinket a megoldásért. A részleteket teljes átláthatósággal rendezzük.
Az Ön munkahelyének igényeihez igazított teljes körű megoldásokat és támogatást nyújtunk. Ha gyors válaszidőre és hibaelhárításra van szüksége, akkor mi ezt fogjuk biztosítani. Ha professzionális címkenyomtató-telepítést és -programozást, képzést, megelőző karbantartást, kölcsönnyomtatót vagy akár készenléti kölcsönzést szeretne a telephelyén, mi ezt is lehetővé tesszük. Hívjon fel minket, mondja el az igényeit, és mi javaslatot teszünk az ideális szolgáltatási szintre.
Kiváló címkenyomtatókat és azonosító megoldásokat tervezünk, gyártunk és kínálunk. Büszkék vagyunk arra, amit csinálunk, és kiállunk a termékeink mellett. Akárcsak a címkéink, mi is ragaszkodunk az ügyfeleinkhez.
Tapasztalt mérnökeink ismerik a Brady nyomtatók minden alkatrészét, a nyomtatófejtől kezdve a meghajtókon és a szoftvereken át egészen a legkisebb szegecsig. Meg fogják oldani a problémáját, nem számít, hogy az mennyire egyedi. Mert ez a közvetlen gyártói támogatás lényege.
A világ nem tökéletes. De Bradyvel jobb lesz. Műszaki kiválósági központunk megoldja az Ön által örökölt nem-Brady nyomtatókkal kapcsolatos problémákat is. Visszahozzuk azokat a használatba. Mert mi így értelmezzük a valódi, ügyfélközpontú támogatást.
Ezen kívül minden szolgáltatási szintünket teljes átláthatósággal kínáljuk, a beavatkozási idővel, a javítási idővel és a költségekkel együtt. A döntés előtt kiszámolhatja a teljes tulajdonlási költséget.
Ha nincs is szerződése vagy nem Brady-nyomtatója van, keressen meg minket, és kérjen megoldást.
Milyen műszaki szolgáltatási szintre van szüksége? Tekintse át az összes lehetőséget, vagy keressen meg minket egy konkrét problémával.
Maintenance
|
Lite
|
Standard
|
Ultra
|
|
---|---|---|---|---|
Támogatás elsőbbségi elérése | Igen | Igen | Igen | Igen |
Munkanapok száma a megoldásig | 5 | 5 | 2 | 2 |
Nyomtató szállítási költsége/kiszállási díj | Az ár tartalmazza | Az ár tartalmazza | Az ár tartalmazza | Az ár tartalmazza |
Telepítés és képzés | Nem | Nem | Nem | Igen |
Éves megelőző karbantartás | A Brady vagy az ügyfél telephelye* | A Brady vagy az ügyfél telephelye* | A Brady vagy az ügyfél telephelye* | Az ügyfél telephelye, kérésre emlékeztető helyszíni képzés |
Kopó alkatrészek** | Igen | Igen | Igen | Igen |
Pótalkatrészek (kivéve a nyomtatófejet) | Nem | Igen | Igen | Igen |
Nyomtatófej, Brady címkeanyagokkal való használat esetén | Nem | Nem | Igen | Igen |
Az árban foglalt munkaóra | 1 | 2 | Mind | Mind |
Tartalmaz cserenyomtatót | Nem | Nem | Kérésre szállítva | Elérhető az Önök létesítményében |
Támogatott nyomtatók | Brady /Nem Brady*** | Brady | Brady | Brady |
*A legtöbb szolgáltatási szerződés a Brady vagy az ügyfél telephelyét tartalmazza opcióként, a nyomtatók szervizeléséhez az első esetben a nyomtatókat küldik el szakembereinknek, a másodikban szakembereink látogatnak a helyszínre.
**Régebbi, már újabb verzióra cserélt Brady-nyomtatók esetén ellenőrizzük a kopó alkatrészek elérhetőségét.
***A nem Brady nyomtatókhoz a karbantartási szolgáltatási szerződéseket szakembereink elsőbbségi elérésével és kérésre biztosított megelőző karbantartással kínáljuk. A szerződés kezdetén megállapodunk a rendelkezésre bocsátott pótalkatrészek számában, hogy elkerüljük az elérhetőséggel kapcsolatos problémákat.
Az Ön munkahelyének igényeihez igazított teljes körű megoldásokat és támogatást nyújtunk.
A brosúra letöltése
A legújabb Brady nyomtató-illesztőprogramok és firmware vannak telepítve?
Frissítse eszközeit az optimális teljesítmény érdekében.
Minden Brady nyomtatóra 1 év ingyenes, szabványos jótállást biztosítunk. Ismerje meg, hogy ez megfelelő-e Önnek.
Szabványos jótállás