menu

Valódi támogatás, egyenesen a gyártótól

Hirtelen műszaki probléma merült fel az egyik címkenyomtatójával?
Hívjon minket, hogy legyen megoldás. Azért vagyunk, hogy Önt támogassuk.

LÉPJEN KAPCSOLATBA VELÜNK

Valódi támogatás


Megértjük, milyen fontosak lehetnek a címkenyomtatók. Nagyra értékeljük a címkenyomtatók létfontosságú szerepét a követés és nyomonkövethetőség, a minőségellenőrzés, a csalások megelőzése, a fokozott biztonság és a működési hatékonyság biztosításában. Ezért bármilyen műszaki problémára a lehető leggyorsabban biztosítjuk a megoldást.

Nem számít, milyen címkenyomtatót használ: hívjon minket.

Bárhonnan könnyen elérhető

Ha problémája van a címkenyomtatóval, csak hívja a Brady-t. Műszaki kiválósági központunk nagy tapasztalattal rendelkező mérnökei készenlétben állnak, hogy megoldják az Ön problémáját. Telefonon, e-mailben vagy személyesen az Ön telephelyén.

Keressen meg minket bármilyen műszaki kihívással a címkenyomtatóval kapcsolatban, és 24 órán belül ingyenesen megkapja az első reakciót az Ön nyelvén. Mert azért vagyunk, hogy egyszerűsítsük, és nem pedig bonyolítsuk a dolgokat.

Ügyfélközpontúság a tervezéstől a támogatásig

Műszaki problémája van a címkenyomtatóval, de nem biztos benne, hogy erre vonatkozik a Brady szervizszerződése? Mindenképpen keresse meg szakértőinket a megoldásért. A részleteket teljes átláthatósággal rendezzük.

Az Ön munkahelyének igényeihez igazított teljes körű megoldásokat és támogatást nyújtunk. Ha gyors válaszidőre és hibaelhárításra van szüksége, akkor mi ezt fogjuk biztosítani. Ha professzionális címkenyomtató-telepítést és -programozást, képzést, megelőző karbantartást, kölcsönnyomtatót vagy akár készenléti kölcsönzést szeretne a telephelyén, mi ezt is lehetővé tesszük. Hívjon fel minket, mondja el az igényeit, és mi javaslatot teszünk az ideális szolgáltatási szintre.

Kiváló címkenyomtatókat és azonosító megoldásokat tervezünk, gyártunk és kínálunk. Büszkék vagyunk arra, amit csinálunk, és kiállunk a termékeink mellett. Akárcsak a címkéink, mi is ragaszkodunk az ügyfeleinkhez.

Tapasztalt mérnökeink ismerik a Brady nyomtatók minden alkatrészét, a nyomtatófejtől kezdve a meghajtókon és a szoftvereken át egészen a legkisebb szegecsig. Meg fogják oldani a problémáját, nem számít, hogy az mennyire egyedi. Mert ez a közvetlen gyártói támogatás lényege.

Jobb a Bradyvel

A világ nem tökéletes. De Bradyvel jobb lesz. Műszaki kiválósági központunk megoldja az Ön által örökölt nem-Brady nyomtatókkal kapcsolatos problémákat is. Visszahozzuk azokat a használatba. Mert mi így értelmezzük a valódi, ügyfélközpontú támogatást.

Ezen kívül minden szolgáltatási szintünket teljes átláthatósággal kínáljuk, a beavatkozási idővel, a javítási idővel és a költségekkel együtt. A döntés előtt kiszámolhatja a teljes tulajdonlási költséget.

Megoldás kérése

Ha nincs is szerződése vagy nem Brady-nyomtatója van, keressen meg minket, és kérjen megoldást.

    Egyéb helyszínek

Szolgáltatási szintek felülvizsgálata

Milyen műszaki szolgáltatási szintre van szüksége? Tekintse át az összes lehetőséget, vagy keressen meg minket egy konkrét problémával.

Maintenance
Lite
Standard
Ultra
Támogatás elsőbbségi elérése Igen Igen Igen Igen
Munkanapok száma a megoldásig 5 5 2 2
Nyomtató szállítási költsége/kiszállási díj Az ár tartalmazza Az ár tartalmazza Az ár tartalmazza Az ár tartalmazza
Telepítés és képzés Nem Nem Nem Igen
Éves megelőző karbantartás A Brady vagy az ügyfél telephelye* A Brady vagy az ügyfél telephelye* A Brady vagy az ügyfél telephelye* Az ügyfél telephelye, kérésre emlékeztető helyszíni képzés
Kopó alkatrészek** Igen Igen Igen Igen
Pótalkatrészek (kivéve a nyomtatófejet) Nem Igen Igen Igen
Nyomtatófej, Brady címkeanyagokkal való használat esetén Nem Nem Igen Igen
Az árban foglalt munkaóra 1 2 Mind Mind
Tartalmaz cserenyomtatót Nem Nem Kérésre szállítva Elérhető az Önök létesítményében
Támogatott nyomtatók Brady /Nem Brady*** Brady Brady Brady

*A legtöbb szolgáltatási szerződés a Brady vagy az ügyfél telephelyét tartalmazza opcióként, a nyomtatók szervizeléséhez az első esetben a nyomtatókat küldik el szakembereinknek, a másodikban szakembereink látogatnak a helyszínre.
**Régebbi, már újabb verzióra cserélt Brady-nyomtatók esetén ellenőrizzük a kopó alkatrészek elérhetőségét.
***A nem Brady nyomtatókhoz a karbantartási szolgáltatási szerződéseket szakembereink elsőbbségi elérésével és kérésre biztosított megelőző karbantartással kínáljuk. A szerződés kezdetén megállapodunk a rendelkezésre bocsátott pótalkatrészek számában, hogy elkerüljük az elérhetőséggel kapcsolatos problémákat.

Tekintse meg az összes szolgáltatási szerződést

Knowledge Center

Brosúra

Az Ön munkahelyének igényeihez igazított teljes körű megoldásokat és támogatást nyújtunk.

A brosúra letöltése
Brady Software Updates

Illesztőprogramok és firmware

A legújabb Brady nyomtató-illesztőprogramok és firmware vannak telepítve?
Frissítse eszközeit az optimális teljesítmény érdekében.

Eszközök frissítése
Warranty - Brady360

Ingyenes jótállás

Minden Brady nyomtatóra 1 év ingyenes, szabványos jótállást biztosítunk. Ismerje meg, hogy ez megfelelő-e Önnek.

Szabványos jótállás